Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме:
1)
необхідно
ставити оцінку за декілька видів роботи групи учнів, наприклад:
а) дотримання мети;
б) дотримання змісту;
в) правильність мовленнєвого наповнення;
г) творчість роботи;
д) дизайн роботи;
е) насиченість роботи додатковими матеріалами тощо
2)
необхідно
проводити оцінку враховуючи індивідуальні особливості учня – полегшувати роботу
слабкішим за знаннями, і поскладнювати сильнішим.
3)
необхідно
застосовувати ті інструменти оцінювання, які будуть доцільнішими при розв’язанні
тих чи інших завдань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий